Sveiki, lieta tāda, ka tika nokrāsots bagažnieka vāks, divas pilnas kātras krāsa, un divas pilnas laka, kad nožuva, lakā parādijās mikro lakas tādi kā punktiņi pilieniņi,krāsa tika nožāvēta kā vajag, vai ir iespējams, ka tas ir no mitruma gaisa šļaukās, jo kad atvieno pistoli no šlaukām liekas ka mitruma tvaiku izsit?

un kas notiek, ja kompresoram kaut kas sagājis grīstē un eļļu sit sistēmā? vai tad veidojas krāteri vai kā?

nevaru saprast kas ir pie vainas, kompresoram kaut kas noticis vai mitrums šļaukās...

06.27.2013 Rolands [789]
Neredzot krāsošanas defektu ir grūti pateikt īsto iemeslu. Jā, no liela kondensāta gaisa padeves sistēmā uz krāsojuma/ lakojuma var rasties mitruma "ieslēgumi", taču tie ir salīdzinošio lieli, neregulāri un izkliedēti. Ja lakojumā ir daudzi mazi punktiņi (kā adatas dūrieni) lielākā laukumā, tas norāda uz to ka lakojums ir "uzvārījies". Par iemeslu tam ir nepietiekams kārtu starpžāvēšanas laiks, pārāk daudz vai biezi uzklātas kārtas. Īpaši izteikti tas parādās kartstā laikā, kad vizuāli izskatās ka uzklātās lakas slāņa virskārta ātri "apraujās" bet apakšējie un dziļākie slāņi vēl ir slapji. Neļaujot vienmērīgi visai lakas kārtai nožūt visā dziļumā, un uzklājot nākamo lakas kārtu, šķīdinātājs tiek iesprostots zem apakšējās lakas virskārtas. Mēģinot izkļūt uz āru šķīdinātājs arī saveido daudzus sīkus mikro krāterus lakojuma žūšanas procesā.
Ja kompresors sit ārā eļļu uz krāsojuma parādās t.s "zivju acu" defekts - neregulāri izkaisīti zivju acu formas burbulīši līdz pat 1-1.5mm diametram.


Armands
atbilde bija noderīga:
Apakaļ

Jautāt autokrāsu ekspertiem