labdien, man sanaca tada problema krasoju divus sparnus (krasa bmw 244)krasu uzklaju divos slanjos pie krasas pievienoju 10%skidinataju, viena puse krasa ljoti smuki sakrit bet otra atskiras ir tumsaka nevaru saprast ko es izdariju neparejzi man ir krasosanas pistole VOSSNER HVLP 1.4 dize,ka laj man tagad rikoties,un ka parejzi krasot lietotu detalju laj sakrit krasa ar blakus esoso detalju

02.23.2012 artjoms [2080]
BMW 244 ir gaiši sudrabota metālika. Metālefekta krāsām (īpaši gaišajiem sudrabiem) lai iegūtu pareizu toni jāievēro sekojoši nosacījumi: pareiza krāsas darba viskozitāte (15-17 sek. DIN, nosaka ar viskozimetra kausiņu vai precīzi ievērojot krāsas un šķīdinātāja sajaukšanas attiecību ar mērtrauku). Atkarībā no krāsas ražotāja bāzes krāsai (metālikai) šķīdinātāju (orģinālo, nevis 646) pievieno 50-100% apmērā (10% ir kļūda, krāsa ir pārāk bieza); otrs būtisks faktors ir pistoles pareizi regulējumi un konstants, nemainīgs gaisa spiediens (jūsu pistolei 2-2.5 bar) visā krāsošanas ciklā no sākuma līdz beigām (nepieciešams pietiekami jaudīgs kompresors ar resīveru); uzklāšanas tehnika - 2-3 pilnas kārtas ar starpžāvēšana slaiku starp kārtām 5-10 min. + beidzamā "vieglā" kārta "uzputinot" metālefektu ar pistoles samazinātu spiedienu un lielāku distanci no virsmas. Lai sakristu krāsa detaļas robežās (vecā ar jauno), izmanto piekrāsošanas vai salaiduma veidošanas tehniku, sīkāk info skat.  Nexa Autocolor 2K salaidumu veidošanas tehnika.
Radušos defektu - krāsas toņu nesakritību var novērst tikai pārkrāsojot (iepriekš nomatējot un attaukojot).


Armands
atbilde bija noderīga:
Apakaļ

Jautāt autokrāsu ekspertiem