Labdien. Ir doma mašīnai apakšu un arkas apstrādāt pret rūsēšanu un ziemas apstākļiem. Kādu materiālus, Jūs ieteiktu lietot un kādā secībā. Mašīna ir BMW 320 E46. Paldies.

11.21.2011 Lauris [3698]
Ja vēlaties apstrādāt auto apakšu un arkas pret rūsēšanu, pieņemam, ka tās nav rūsējušas un nav jācīnās ar esošas rūsas sekām.
Tātad, vispirms jācenšas virsmas attīrīt no dubļiem un netīrumiem jums pieņemamā veidā (mehāniski tīrot, mazgājot, žāvējot u.t.t). Vēlams noņemt arku ielikņus un apakšas aizsargpaneļus, nolīmēt ar līmlentu un plēvi virsbūves krāsotās detaļas uz kurām var nonākt antikorozijas materiāli. Mūsu piedāvātos antikorozijas sastāvus varat apskatīt mūsu mājas lapā. Uzklāšanas temperatūra vēlams ne mazāk ka 10 C.

Ieteicamā pielietojuma shēma:
uz riteņu arkām un apakšas, vietas kas pakļautas smilšu mehāniskai berzei ar otu uzklāj biezo Bituma antikorozijas (piem. APP 120, Hagmans  vai līdzīgu)pārklājumu vairākās kārtās. Vietās kur netiek klāt ar otu, piepūš ar šķidro Bituma antikorozijas sastāvu (piem. Radex 210 UBC vai APP B100)
apakšas slēgtos dobumus (lonžeronu un sliekšņu iekšpuses, kabatas, virs bākas, iekšpuse aiz bamperiem u.t.t) izpūš ar slēgto dobumu aizsargvasku (piem. Radex 110 ML vai APP F400).
visu apakšu nopūš ar šķidro Bituma antikorozijas sastāvu (piem. Radex 210 UBC vai APP B100).
 
Pilnai virsbūve aizsardzībai ar slēgto dobumu aizsargvasku (piem. Radex 110 ML vai APP F400) izpūš durvju, motora pārsega, bagažnieka iekšējās virsmas, bagažnieka grīdu, priekšējo un aizmugurējo spārnu iekšpuses, motortelpu.
 
Pēc darbu veikšanas, noņemiet maskēšanas materiālus. Notecējošos antikorozijas materiālus no krāsotām virsmām bez riska sabojāt tās var ar silikonu noņēmēju attaukotāju.


Armands
atbilde bija noderīga:
Apakaļ

Jautāt autokrāsu ekspertiem