Labdien. Ir doma mašīnai apakšu un arkas apstrādāt pret rūsēšanu un ziemas apstākļiem. Kādu materiālus, Jūs ieteiktu lietot un kādā secībā. Mašīna ir BMW 320 E46. Paldies.
11.21.2011 Lauris [3698]
Ja vēlaties apstrādāt auto apakšu un arkas pret
rūsēšanu, pieņemam, ka tās nav rūsējušas un nav jācīnās ar esošas rūsas
sekām.
Tātad, vispirms jācenšas virsmas attīrīt no dubļiem
un netīrumiem jums pieņemamā veidā (mehāniski tīrot, mazgājot, žāvējot u.t.t).
Vēlams noņemt arku ielikņus un apakšas aizsargpaneļus, nolīmēt ar līmlentu un
plēvi virsbūves krāsotās detaļas uz kurām var nonākt antikorozijas materiāli.
Mūsu piedāvātos antikorozijas sastāvus varat
apskatīt mūsu mājas lapā. Uzklāšanas temperatūra vēlams ne mazāk ka 10
C.
Ieteicamā pielietojuma shēma:
uz riteņu arkām un
apakšas, vietas kas pakļautas smilšu mehāniskai berzei ar otu
uzklāj biezo Bituma antikorozijas (piem. APP 120, Hagmans vai
līdzīgu)pārklājumu vairākās kārtās. Vietās kur netiek klāt ar otu, piepūš ar
šķidro Bituma antikorozijas sastāvu (piem. Radex 210 UBC vai APP
B100)
apakšas slēgtos dobumus (lonžeronu
un sliekšņu iekšpuses, kabatas, virs bākas, iekšpuse aiz bamperiem u.t.t) izpūš
ar slēgto dobumu aizsargvasku (piem. Radex 110 ML vai APP F400).
visu apakšu nopūš ar šķidro Bituma
antikorozijas sastāvu (piem. Radex 210 UBC vai APP B100).
Pilnai virsbūve aizsardzībai ar slēgto dobumu
aizsargvasku (piem. Radex 110 ML vai APP F400) izpūš durvju, motora pārsega,
bagažnieka iekšējās virsmas, bagažnieka grīdu, priekšējo un aizmugurējo spārnu
iekšpuses, motortelpu.
Pēc darbu veikšanas, noņemiet maskēšanas
materiālus. Notecējošos antikorozijas materiālus no krāsotām virsmām bez riska
sabojāt tās var ar silikonu
noņēmēju attaukotāju. Armands atbilde bija noderīga: